Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 20 november 2015

Skrattanfall

En härlig dag. Förra veckan började vi med fredagsfika på jobbet. Vi turas om att fixa det parvis. Idag var det min och Stefans tur så vi var där lite tidigare i morse och ställde i ordning. Härlig start på dagen med värsta "hotellfrukosten" med fina kollegor innan lektionsstart. Det är alltid glatt och mycket skratt i vårt personalrum, det gillar jag SKARPT. Dagen löpte på och jag hade planerat att åka o träna efter jobbet, men i stället blev det en spontan sväng på stan med min arbetskamrat Katarina och sen hamnade vi på badhuset. Dock inte för att träna, utan på Kochs oxfile-buffé...! Ojoj. Mätta blev vi och skrattade gjorde vi så hysteriskt att folk säkert trodde att vi var full fast vi var alldeles nykter! ;-) Jag skjutsade sedan hem Katarina och sen fortsatte jag skratta högt i bilen hela vägen hem fast jag var alldeles ensam! Tänk så galet roligt allt kan vara ibland! Nu får jag nog träna dubbelt så mycket i morgon i stället...;-)
En dag med guldkant.


Inga kommentarer: