Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 4 november 2015

Sen onsdag

Det är verkligen sovdags men jag är uppe i varv efter att ha hurtat mig på Actic med Anneli i kväll. Pigg som en mört. 
Annars har det varit jobb som vanligt i veckan. Dagarna rusar förbi och jag förstår inte hur det kan vara november redan!?
Jonta har varit på trafikskolan idag och köpt ett dyyyrt paket med lektioner, teori, riskettan och halkbana. Såå tacksam att hans farmor sparat till hans körkort så slantarna finns! Han bokade också in sin första dubbel-lektion på måndag, det blir spännande! 
Nä, nu måste jag försöka sova...
God natt.

2 kommentarer:

Anneli sa...

Heja, så duktiga ni är!!!

Cattis sa...

Tack! :-)