Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 9 november 2015

Härlig helg

I helgen har mamma o brorsan varit här och vi har umgåtts bara vi tre. Det har nog utan överdrift inte hänt sen vi var små! Vi har haft så roligt och mysigt så jag riktigt känner hur jag fyllts på med energi. Vi har pratat och skrattat i massor, varit på en "andlig" dag i Nordingrå, ätit gott och dessutom kom jag o Magnus ut på en morgonprommis en timme igår morse.
Helt plötsligt känner jag mig inspirerad till allt möjligt igen, Magnus har peppat mig till träning så nu har jag gjort ett veckoschema för denna vecka som jag inte kan slingra mig ur, han kommer kontrollera att jag gjort det! ;-) Har nyss varit på Actic...:-)
Tack kära mor o bror för en helt underbar helg! 




1 kommentar:

Christina sa...

Tack älskade ungar för all energi jag fick också!!!!!Vilken helg!