Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 15 november 2015

PT-lillebror :-)

Förra helgen gjorde jag ett träningsschema för veckan, sen skulle jag vara under hård kontroll av kära bror att det blev av! Och tänk vad bra det gått- hela veckan! Jag har dessutom börjat äta Krom för att se om det hjälper mot sockersuget. Måste nog fortsätta så här, att schemalägga och kontrolleras av min alldeles egna PT! ;-)
Så här många pass är dock inget jag tänker kräva av mig själv varje vecka, kände bara att jag behövde en riv-nystart! 
Tack kära bror för pepp!




2 kommentarer:

Christina sa...

Men toppen,vad duktig du är!!!

Cattis sa...

Taack!:-)