Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 2 december 2014

Tisdag

Nu har redan måndag och tisdag gått! Veckorna bara försvinner...
Ann har varit här på surr o lussekatt i kväll, trevligt som alltid. I morgon är det tjejmiddagskväll hos Helen och på torsdag ska jag på julfest på "gammeljobbet" (på förskolan). En händelserik vecka minsann! Och sist men inte minst sjunger o spelar Jonta o tre kompisar på restaurang Sorrento (eller heter det steak house nu för tiden?) på lördag kväll! Den som ligger vid Willys ni vet...Kom och lyssna vettja! :-) Ska bli kul!   Nu börjar jag längta till jul så jag får åka "hem" och träffa mor o bror o alla andra där hemma, längtar efter dom!

2 kommentarer:

Fangoria sa...

Åh vad roligt att de ska spela på Sorrento, visste inte att de brukar ha livespelningar där! =D

Cattis sa...

Jag tror inte att de brukar det heller. Tror det är första gången!