Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 18 december 2014

Lek med padda

Från jobbet har vi fått låna hem en varsin IPad till efter storhelgerna som det är tänkt att vi ska testa och "leka med". Tanken är att vi ska prova oss fram för att se om det är nåt vi kan använda oss av i undervisningen med eleverna. Så nu letar jag appar för fullt! Ska bli spännande att se om jag blir lika "padd-frälst" som alla som äger en iPad är! ;-) Lite kul är det ju att få testa i alla fall! :-)
Idag kom den första snön...typ 1,5 cm eller nåt... Så nu är det "vitt, ljust och fiiiint" som alla tjatar om. Behövs inget mer nu... Den perfekta vintern är här! ;-)
Redan fredag i morgon igen, hur gick det till? Jobb måndag och tisdag och sen många härliga dagars ledighet! 


Inga kommentarer: