Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 15 december 2014

Blixtvisit från Sveg

Madde hörde av sig igår och sa att hon och en annan Madde ska till Birsta på julshopping i morgon. De undrade om de fick komma hit i kväll o sova kvar tills i morgon? OM de får!!!!? Så klart! Det blir verkligen en blixtvisit eftersom de beräknas komma runt kl 20, men kul ändå!!!:-) Det blir väl till att äta och gå och lägga sig ungefär, men såå roligt ändå att få träffas lite!
Idag har jag o en kollega promenerat till Murberget med våra klasser. Vi var till museet och lyssnade på en man och en kvinna som berättade om "jultraditioner från förr". Riktigt roligt och mysigt var det att få förflytta oss 200 år bakåt i tiden! En rolig dag! 

Inga kommentarer: