Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 11 juni 2014

Tröttast

Klockan är halv nio och jag funderar allvarligt på att gå och lägga mig! Så här på sommartid brukar jag ju vara uppe riktigt länge, men just idag håller jag på somnar här i soffan rakt upp och ner. Kanske kan det bero på att jag var till psykologen på Previa för första gången i morse. Jag är positivt överraskad. Hon var riktigt bra att prata med, annars brukar jag inte tycka om sånt där, brukar ha svårt att få ur mig det jag ska säga...men jo...jag kände att hon var bra och jag har nu fler samtal inbokade i sommar. Får se vart det leder. Men man blir ju lite trött efteråt som det verkar.
Även Edvin som brukar vara uppe halva natten var ovanligt trött i kväll, han har redan lagt sig, och det hör inte till vanligheterna. Men nu är det EN ynka skoldag kvar för dom och sen är det äntligen sommarlov!!!
I morgon kommer kära mor på visit och stannar några dagar, det ser jag fram emot.
Nä det här går inte, ögonen faller igen. God natt.

Inga kommentarer: