Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 17 juni 2014

En blåsig tisdag

Man kan inte tro att det är mitten av juni, det är svinkallt ute! På fm idag var jag på Ica och handlade lite. Där mötte jag Ann som tyckte jag kunde komma till henne på kaffe en sväng sen, vilket jag gjorde. Där blev jag kvar en bra stund, vi har alltid så mycket att prata om! Hon erbjöd mig att jag kunde få deras gamla trädgårdsbord eftersom de just köpt en ny möbelgrupp. Det tackade jag inte nej till! Jag hade ju tänkt köpa trädgårdsmöbler denna sommar, men nu råkade det ju komma en sjukskrivning i vägen, så ett gratis bord var väldigt välkommet! Tack för det!
Har skrivit en jobbansökan till ett jobb på arbetsförmedlingen idag, kan ju alltid hålla en tumme!
Igår kväll var jag på Hamnkrogen med mina arbetskamrater, blåsigt och kallt var det även då, tur vi fick sitta inne och äta!
I morgon ska jag besöka min arbetskamrat Malin som just fått barn. Bebismys!
Nu blir det snart natti natti.

Inga kommentarer: