Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 9 juni 2014

Människors omtänksamhet

Det finns så många omtänksamma människor i min närhet. I torsdags efter att jag hade tittat på balen kom ett blomsterbud och knackade på dörren! Till mig!!! En jättefin blombukett med styrkekramar från Britta! Blev så glad- och överraskad!
Igår när jag skulle åka hem från Monika låg ett kuvert nedstoppat i min handväska! Ett fint kort, fina änglaörhängen och söta hudvårdsprodukter till mig!
Madde messade mig i helgen att hennes mamma vill bjuda oss två på en liten husvagnssemester i sommar- för att hon tyckte vi behöver det!
Alla mina vänner som frågar hur det är, tipsar om avslappningsövningar och böcker, erbjuder sig att låna ut pengar om det kniper, som släpar ut mig när jag fastnat i soffhörnet, alla som på ett eller annat sätt bara finns där...stort som smått...Jag har verkligen tur som har alla dom! 
Ibland bara kommer det över mig liksom. Jag är rik trots allt och det uppskattar jag! 
Tack för att ni finns alla fina!


2 kommentarer:

Christina sa...

Det kanske beror på att du är en sådan fin o omtänksam människa? Då får man många fina vänner runt omkring sig också.

Cattis sa...

Om det är så så beror det nog på att jag är lik min mamma!❤️