Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 15 juni 2014

Skolavslutning 2014

Det har gått någon dag sen skolavslutningen... Det var en fin dag fylld av glädje, trevligheter och lite sorg. Det är så klart jobbigt att skiljas från sina klasskamrater när man slutar i nian! Betygen höjdes i några ämnen och dagens höjdpunkt var så klart ett A i musik! Jonathan var huvudpersonen denna dag även om det är en stor dag med avslutning även för Edvin och Thea. Lika fina var de i alla fall alla tre och jag är en stolt mamma! Här kommer några fina bilder. (Erik har fotat)
Edvin, Jonathan och Thea

Jonathan har slutat nian

Thea har slutat tvåan

Edvin har slutat femman

Den stolta mamman med lillpöjken!

Jonathan och stolt mormor

Så snygg!

5 kommentarer:

Fangoria sa...

Stiliga barn, mamma och mormor! =)

Fangoria sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Christina sa...

En fin helg fylld av starka känslor. Fina Jonathan har blivit en snygg yngling och har jobbar till sig ett bra betyg! Mormor är så stolt över er!!!

Cattis sa...

Tack snälla! :-)

Cattis sa...

Ja det blev en känslofylld dag! Men lyckad... Härlig helg! Kram!