Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 15 juni 2014

Fina dagar och dagens överraskning

Det har varit härligt att haft mamma här i några dagar. Igår tog vi en liten rundtur så hon fick se Svartvik, Nickebo och Sälsten. Så fina ställen vi har här i trakterna! Sen åt vi god mat förstås, jag gjorde potatisgratäng och mamma var grillmästare! På kvällen kom Ann och William hit. Jonta och William var rätt möra efter alla trevligheter på skolavslutningen. Ann, jag o mamma åt lite ost och kex och delade på en flaska vin, pratade och hade trevligt.
Mamma åkte hem på fm idag.
På em ringde det oväntat på dörren och där stod min kollega Rigmor och hennes man med en gräsklippare till mig!!! Hon hade läst om att jag ville ha en sån här på bloggen och hade en "över". De håller på flyttar och rensar och tänkte då att jag kunde få den! Jag blev så himla glad. Så otroligt snällt! Och bra var den, jag var tvungen att testa på en gång!
Jag har då tur ibland måste jag säga...
Tack!





Inga kommentarer: