Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 13 september 2009

Tradera...oj oj oj...

Som totalt oerfaren av Tradera bestämde jag mig för att lägga bud på ett spel till Plystation 3 som Jonathan ska få när han fyller år... Lyckades vinna auktionen så jag fick spelet för 165 kronor, ett nytt, fortfarande inplastat. Tror de kostar 6-700 kr i affären! Ett fynd tycker jag! Fick panik då jag upptäckte att det inte stod nånstans var jag skulle sätta in pengarna. Detta löste sig dock eftersom jag fick ett mejl med dessa uppgifter. Förde lättad över pengarna på kontot, men sen kom jag på att jag glömt att skriva vem pengarna kommer ifrån!!! Alltså jag är helt sanslös ju! Så nu har jag mejlat personen och förklarat mitt dilemma, sen får vi se vad som händer.... Jag hoppas att det ordnar sig... Oj oj oj, man är verkligen oerfaren! Hoppas jag lär mig för man kan ju verkligen fynda! Jag hoppas att han har överseende med min klantighet så jag får spelet nu då...suck... För övrigt börjar Edvin bli frisk. Har dess värre en sjuk karl, och det brukar inte direkt vara lättare...=) Thea är ute i lekparken, solen skiner idag... Jonta har sovit länge och sitter nu och äter frukost/lunch... I morgon är det tyvärr måndag igen!

Inga kommentarer: