Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 16 februari 2016

Tisdag med solsken

I dagarna två har det varit fantastiskt fina vinterdagar, såna dagar då jag faktiskt längtar utomhus litegrann! Strålande sol, blåhimmel och några minusgrader, underbart!
Har en massa roliga helger framför mig, after work med jobbet, utgång i Sundsvall m några kollegor, syster yster-besök o annat kul. 
Känns bra.
Det mesta flyter på för tillfället och snart är det VÅR!
Har lånat en bok av en arbetskamrat och hoppas att jag ska falla in i en läs-period. Det var ett tag sen sist och det vore skönt med en bra bok...
Hörs!

4 kommentarer:

Fangoria sa...

Härligt med en massa att se fram emot, skulle jag behöva också! =) Det känns liksom lite lättare då. ;)

Catarina sa...

Ja så är det verkligen! :-)

Cecilia sa...

Pa tal om bocker har jag precis last en jattebra som heter Intuitive Eating, vet inte om den finns pa svensk oversattning, men otroligt intressant satt att tanka pa mat och "bantningar". Jag har borjat följa den pa en gang for den ar sa otroligt sund!! Kan berätta mer pa Facebook om du inte hittar den!

Catarina sa...

Tack för tips, ska kolla upp det! :-)