Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 4 februari 2016

Eget kontor

Idag har jag flyttat- på jobbet. Till ett alldeles eget kontor. Har delat med tre andra förut. Det positiva med det är att jag får större, vilket behövs då jag arbetar med flera skärmar samtidigt. Jag får också höj och sänkbart skrivbord som såklart är bra när jag har ett annars stillasittande jobb. Det som också är positivt är att jag slipper öppna fönstret och frysa för jag har kollegor som är varma av sig (läses med humor). Ni som känner mig vet ju vilken fryslort jag är och nu får jag sitta där för mig själv i värmen utan att någon klagar att det är för varmt...;-) 
Det som är lite negativt är så klart att det blir lite mer ensamt. Men jag känner mig nöjd- kommer bli jättebra!
Förstår inte vart veckorna tar vägen? Fredag i morgon igen! Alltid skönt med helg. 
Nu blir det en kopp te innan det är dags för att gå o sova...

2 kommentarer:

Fangoria sa...

Härligt med eget kontor, måste kännas ovant! =)

Catarina sa...

Ja verkligen både ovant och härligt! :-)