Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 2 februari 2016

Den bortglömda bloggen...

Ibland tänker jag att jag kanske ska sluta blogga? Jag liksom glömmer bort/orkar inte/har ingen lust nu för tiden. Och jag vet ju hur det är att följa en blogg som sällan uppdateras= dötråkigt! Nåja, får väl se.
Livet rullar på som det brukar. I helgen blev det spontantripp hem till mamma o Jerry, så kul! 
Och nu är en ny arbetsvecka igång, känns bra det med. 
Sov otroligt dåligt i natt för ovanlighetens skull så nu blir det snart läggdags. Trött!

2 kommentarer:

Minimina sa...

Nej! Lägger du ner bloggen så ger jag dig smisk!

Catarina sa...

Okej...Nu blev jag rädd! ;-)