Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 19 februari 2016

Tack o Hej gamle vän

Känslomänniska som jag är så är det med blandade känslor jag idag har sålt min gamla Golf. Haha... På riktigt alltså...Det känns ju jätteskönt- men lite sorgligt också... Den har ju varit min första egna bil och den har fungerat i det stora hela väldigt bra! Men nu hade den gjort sitt hos mig och idag lade jag ut den på annons på fb och några timmar senare var den såld. En man som köper gamla bilar, fixar upp och säljer...perfekt, tur att den slapp skroten i alla fall!
Tack för alla turer kära lilla Goffe, och farväl...;-)
I kväll blir det After work med kollegorna!
Kul!

2 kommentarer:

Christina sa...

Ja visst är det lite vemodigt...

Catarina sa...

Ja, rent av lite sorgligt! :-/