Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 22 maj 2017

VM-guld

Hockey och all annan sport är ju inte min grej direkt, men när sonen kommer ner och undrar vad jag gör vaken denna tid och jag sitter i nattlinne o tuggar på naglarna framför tv:n, då jäklar är det en spännande match! Det händer nog ungefär en gång vart 20:e år att jag kollar, sist var på Mats Sundins tid (en av få hockeyspelare jag hört namnet på), när var det? På 90-talet? Jonta tyckte att det borde fotograferas att jag tittade- då förstår ni vilket historiskt ögonblick det här är. (Nästa gång jag kollar är jag nog i pensionsåldern om jag ska följa trenden.) 😆🥇🏆🥇😆

Men guld blev det och det var ju kul!

2 kommentarer:

Christina sa...

Men lilla vännen... då är du värre än mig! Jag tröttnade när det var dags för förlängningen. Men jättekul att det blev GULD!!!!!!!

Catarina sa...

Herregud! Såg du inte hockeyn?!?😱😆😉