Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 14 maj 2017

En härlig helg

I fredags hade vi planeringsdag med jobbet. En otroligt givande dag! Vi fick åka buss till Höga kusten-hotellet där vi hade utbildning/personlig utveckling med en väldigt proffsig kille som ledde dagen. Förutom att det var en givande dag blev vi även bjudna på en massa gott hela dagen, både fm-fika, lunch, em-fika, mingel med bubbel och trerätters middag med vin för de som önskade. Plus underhållning på kvällen. Det är den bästa och trevligaste planeringsdagen jag någonsin varit på, kul! 
På kvällen medan jag var där kom mamma o brorsan hit så de var här när jag kom hem. Vi har haft en mysig helg och igår var det dessutom finväder så vi tog en prommis mot grottorna vid Smitingen. SÅ härligt.
Idag åkte de hem och jag har varit och grattat Ann som fyller år idag.




2 kommentarer:

Christina sa...

Tack för underbara dagar med mina "bästa"

Catarina sa...

❤️