Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 18 maj 2017

Deppigt

Jag är sjuk igen. Det här är inte klokt. Sen nyår fram till nu har jag nog fler sjukdagar än jag haft tillsammans de senaste 15 åren! Jag blir deprimerad av det här. Jag tycker det är pinsamt. Tänker att andra ska tro att jag typ hittar på. Att jag ska uppfattas som "hon som alltid är sjuk". Jag har ju aldrig någonsin varit såhär tidigare! Pallrade mig iväg i morse av "lojalitet" eftersom det var Förskolans dag idag och redan kort om folk. Men med hosta och knappt någon röst blev jag hemskickad av omtänksamma kollegor innan lunch. Nu ligger jag här i sängen och vill bara grina!!! Bläh bläh och bläh. Jag vill känna mig pigg och frisk och jag vill få en HEL lön någon månad! Det har jag inte upplevt än sen jag började. Suck. 
Kan det få räcka nu?
Nu är det faktiskt lite synd om mig.😕

4 kommentarer:

Christina sa...

Ja nu är viruset hård mot dig. Kryakramar i massor och VILA!

Catarina sa...

Tack Mami❤️

Anneli sa...

Jag vet precis vad du menar.. Men inget du kan styra över! Hoppas du kryar på dej fort!! ❤❤❤

Catarina sa...

😘❤️