Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 28 maj 2017

Söndag kväll

En superrolig helg går mot sitt slut. "Inför sommaren-fest" hos Gunilla i fredags- hur kul som helst! Stängde på jobbet, dyngförkyld och hes (börjar bli mer regel än undantag) vilket gjorde att jag inte kände mig jättetaggad egentligen. Men som alltid är det väl just de gångerna som blir roligast! En superkväll hade vi.
Lördag gick vi aningen sega på Birsta och åkte hemåt på em. Idag har jag varit minst sagt lat. Inte mycket vettigt som blivit gjort... Eller jo..har hjälpt Jonta att söka några jobb inför hösten, alltså hjälpt honom med personligt brev, cv och allmänt hur det går till! Det är liksom på riktigt nu, det verkliga arbetslivet väntar och hur overkligt känns inte det?!? Så åtminstone tre ansökningar blev inskickade idag. Alltid en start. 
Thea kom hit o grattade mig med fina presenter på Mors dag. Gullhöna.
I morgon är det måndag igen. Ny vecka, nya tag.
 

Inga kommentarer: