Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 7 december 2015

Trötter

Vaknade kl tre i natt av blåsten. Hatar när det blåser, då känner jag mig ensam och rädd! :-( Sen somnade jag inte om så jag är rätt trött nu. Det jäklades på jobbet så jag var på riktigt dåligt humör när jag gick hem (mina egna misstag som leder till en massa dubbelarbete). Trots mitt humör och min trötthet pallrade jag mig iväg till Actic efter middagen. Inte ens där gick det särskilt bra, jag gav upp och åkte hem tidigare än vanligt- men nöjd ändå att jag tog mig dit. 
Känns som det blir sängen ganska snart...
I helgen kommer mamma o Jerry- och kanske brorsan. Så kul ska det bli! 
God natt!


Inga kommentarer: