Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 5 december 2015

Lördag kväll

Ojoj vad tiden går, bloggen har blivit lite bortglömd ett tag! Inget särskilt har väl hänt, dagarna liksom bara försvinner och jag hänger inte med. Andra advent i morgon, hur nu det gick till? Ja vad har hänt föregående vecka? Tjejmiddag hos Lottis en kväll, gott o trevligt. Jultrevligheter med underhållning, jullunch o pyssel på jobbet igår, tränat ett par gånger (går riktigt bra nu!), Idolfinal på tv igår kväll... 
Första snön kom igår också. Den låg kvar ytterst kort tid och ersattes av spöregn, så väglaget ute nu är inte det roligaste! 
Nåja det var en liten uppdatering i alla fall. Nästa helg är det Lucia också! Missa inte esteternas uppträdande i kyrkan! Det är magiskt.

2 kommentarer:

Fangoria sa...

Tjohoo, ja jag är glad att jag får se esteterna på jobbet i år, jobbar på lördag! =)

Cattis sa...

Härligt! Det vill man inte missa! :-)