Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 20 mars 2016

Söndag

Då var det redan söndag och helgen är förbi. Igår eftermiddag fick jag ett spontanryck och packade in mig, Thea o 4 däck i bilen och for ner till mamsen. Hade sparat sommardäcken efter golfen till brorsan som behövde nya till sin golf, så igår fick han dom levererade. Glad blev han och jag fick bättre plats i förrådet...:-)
Så vi åt god mat och en massa annat gott med mor o bror i går kväll, jättemysigt hade vi. Åkte hem igen idag. Det var första "långturen" med nya bilen- kändes bra! 
I morgon startar jag dagen med ett besök hos frissan kl 8, såå skönt ska det bli!!! Känns ovanligt länge sen sist.
Jonta jobbar för tillfället. Han har på eget initiativ börjat jobba extra på Ipsos, andra passet nu. Bra med lite extra slantar när man går på gymnasiet... 
Nä, nu är det snart dags för middagsbestyr.

2 kommentarer:

Christina sa...

Sååååå KUL var det med spontanbesöket!!!

Catarina sa...

Det tycker jag med! :-D