Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 30 mars 2016

Livet rullar på

Japp jag lever! I påskhelgen var jag hos Madde, vi åkte till pappa också en dag. Kul som vanligt, men vi hade dåligt väder där samtidigt som Härnösandsborna lade ut bilder på kaffe i solen på fb...
Skönt med några dagars ledigt hur som helst.
På jobbet är det roligt. Ja, roligt är rätta ordet. Igår skrev jag på mitt nya avtal som Utbildningsadministratör. Mitt mål är uppnått och jag känner mig såå nöjd med att lämna pedagogrollen bakom mig. Hade medarbetarsamtal med chefen idag och det gick så bra. Sån skön känsla att från hjärtat säga att jag trivs så bra! 
Nu är jag trött och måste sova dock. 
God natt.

2 kommentarer:

Christina sa...

Sååå glad för din skull!!! Du är verkligen värd det här som du har kämpat med att få ett jobb som du verkligen trivs med!

Catarina sa...

Tack fina mami! :-)