Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 29 oktober 2014

Nu händer det grejer!?

Någonting kanske håller på hända på jobbfronten! Har i alla fall fått ett mycket positivt och lovande samtal från Marianne på personalkontoret idag. Jag är van att bli besviken i slutändan så därför orkar jag inte gå in på alla detaljer här förrän det är helt klart. Men på tisdag kl 15 ska jag på ett möte med Marianne, min nuvarande chef, och chefen för det eventuella nya jobbet. Jag är SÅ förväntansfull så jag får säga åt mig själv att tagga ner. Vill så gärna slippa bli besviken den här gången. Håll en tumme eller två! 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å, vad roligt! Håller alla tummar och tår för dig!
Kram Linda Viberg

Cattis sa...

Tack Linda!!! :-)