Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 16 oktober 2014

Dagarna flyger iväg...

Är inte på nåt blogghumör nu för tiden av någon anledning. Dagarna bara försvinner! Inget särskilt händer. Mörkt och kallt börjar det bli ute, det kändes riktigt kyligt idag. Snart får vinterjackan åka fram! Vinterdäcken på bilen måste också på snart. Känner mig trots allt glad över att det efter den fantastiska sommaren faktiskt även har varit en ovanligt fin höst! 
Thea kom hem igår med fina träslöjdsalster. Slöjd är nytt ämne för terminen för hennes del så detta är det allra första hon gjort. Gissa om hon var stolt när hon kom hem med det och gissa om jag blev stolt och rörd? Så fint!

3 kommentarer:

Fangoria sa...

Suuperfint! =)

Christina sa...

Lill-Tottan kan hon!!!

Cattis sa...

Japp! :-)