Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 12 september 2017

Nya utmaningar börjar...

Nu är det klart. Den andra delen i mitt liv som just nu är väldigt händelserik och spännande. Jobbet.
I kväll har vi haft personalmöte och det är inte hemligt längre. Nu vet mina kollegor.
Jag har för en tid sedan blivit tillfrågad om jag vill arbeta som förskolechef 25% av min arbetstid och jag har tackat ja. Vem kunde tro det? Inte jag i alla fall (trots att en spågubbe talade om det för mig 1999...😂😉)
Jag känner mig såklart hedrad som fått frågan men det är många tankar o känslor som far runt i mig och har gjort i några veckor nu...
Min största fiende är som vanligt tron på mig själv... Hur ska lilla jag klara av...?
Men sen tänker jag att 1.Jag har fått frågan/möjligheten av en anledning.
2. Jag har trots allt nästan 20 års erfarenhet av förskola så nåt måste jag ju kunna!
3. Om jag känner att jag inte klarar av det så kan jag alltid "kliva av". Men jag vet inte förrän jag har försökt.
 Jag känner mig stolt och tycker att det ska bli otroligt spännande, nu blir jag ju "ny på jobbet" igen och får lära mig nya saker, precis som jag vill!
Grattis till mitt nya jobb som börjar nu.
😊 
 

5 kommentarer:

Unknown sa...

Grattis till nya jobbet! 😊

Catarina sa...

Tack snälla du!💜

Anneli sa...

Det kommer att gå toppen!! Grattis ��❤

Catarina sa...

Tack!😘❤️

Catarina sa...

Tack!😀