Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 1 september 2017

Plötsligt händer det

Jag är kär! Jag är kär! Jag är käääär! Det är alldeles sant och det bästa av allt är att han är kär i mig också. Rosa moln och fjärilar i magen, var det så här det kändes?!?
Tänk att det händer... efter så många år som ensam.
Men det är jag värd.
Lycka.
❤️❤️❤️

6 kommentarer:

Minimina sa...

❤❤❤❤ Det är du SÅ värd! ❤❤❤❤

Anonym sa...

Men vad glad jag blir för din skull, det är du verkligen värd❣️
// Linda V

Anneli sa...

Så himla glad för din skull!! Du är så värd det!! All kärlek till er ❤❤❤

Catarina sa...

Tack snälla ni, det värmer att ni tycker så!😘

Unknown sa...

Men va roligt gör dig. Det är du värd! Grattis från Loos! 💖☺

Catarina sa...

Tack snälla❤️