Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 23 april 2013

Nix, ingen magsjuka...

Jag hade rätt, det måste ha varit maten igår... Men jag var bubblig o skum i magen hela kvällen. Idag är jag dock som vanligt så i morgon blir det jobb. På kvällen ska vi på Vägg i Vägg på After Work. Kul att göra nåt med arbetskamrater en vanlig vardag! Grabbarna sov i Eriks lägenhet i natt trots att han är bortrest på kurs så de skulle vara "extra" hos mig. De blev så rädda att jag fått magsjuka igår när jag kräktes så de flydde fältet! ;-) De ringde dock i morse och ville ha skjuts till skolan, det ösregnade nämligen!
Tio över två ska jag på utvecklingssamtal med Edvin och direkt efter det ska jag äääntligen till frissan, usch vad jag har väntat länge den här gången! Ska bli SÅ skönt verkligen!
I helgen blir det kanske utgång om inget oberäknat inträffar. Det är 30+ på Hamnkrogen! Kul kul!

Inga kommentarer: