Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 14 april 2013

En högre växel

Har nyss räknat ut att Ann och jag har promenerat ca 3,8 mil den här veckan, det har vi gjort bra tycker jag! Jag har dessutom uteslutit mejeriprodukter helt ur frukosten, och slutat helt och hållet med finn crisp till mellanmål. Så nu jävlar på ren svenska! Händer det inget nu så händer det nog aldrig något på vågen. Ägg, skinka, majonäs o dill till frukost varje dag. Urk, är dödligt less på det redan, men om det ger resultat kan det vara värt det! Vi får se i morgon bitti!
Idag har det varit riktig vårvärme ute, så himla härligt! I morgon ska Madde komma hit på blixtvisit! Hennes kompis pluggar här uppe och skulle hit i morgon kväll, till tisdag bara. Men kul så klart ändå! Thea och Edvin vet inget, så det får bli en liten överraskning! Kul kul!

Inga kommentarer: