Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 14 februari 2013

Alla Hjärtans Dag

Skickar en extra tanke till alla som betyder lite extra idag! Det finns många av er och jag hoppas ni känner det! Tråkigt nog är många av er så långt borta, i alla fall för långt borta för att ge er en kram! Mina föräldrar, mina syskon, flera av mina närmsta vänner... Men jag har även många betydelsefulla människor runt mig här i stan, både fina vänner och arbetskamrater. Framför allt finns de tre som betyder mest på jorden väldigt nära. Jonathan, Edvin och Thea! Idag tillbringar de Alla Hjärtans Dag med sina pappor.
Tack alla vänner och alla jag känner för att ni finns! En stor Alla Hjärtans kram till er!

Inga kommentarer: