Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 16 juli 2012

Sommarvikarier?

Chansade och felanmälde diskmaskinen via webben till Härnösandshus (så jag slapp prata med dom), och sen messade Lottis och frågade om vi skulle ta en fika på stan. Sagt och gjort. Lottis hämtade mig och sen fikade vi på Hilmas. Berättade om diskmaskinen och att jag skulle åka på Ica sen och köpa ett diskställ. Lottis skulle titta om hon hade nåt hemma som jag kunde få. Efter fikat gick vi en kort sväng på stan och sen skjutsade hon hem mig. Direkt jag kom hem plingade det på dörren och två killar från Härnösandshus stod utanför dörren!!!! Så snabba har de ALDRIG varit!!! Så nu är maskinen fixad och jag behöver inte skaffa nåt diskställ! Jösses vad bra, och snabbt jobbat! Jag som inte hade förväntat mig nån hjälp förrän efter semestern tidigast. Lovely!
Jontas kompis Mikael har kommit idag. Kul! De gick bara i tvåan när Mikael flyttade till Stockholm, så jag tycker det är superkul att de håller kontakten.
Jonathan och Mikael

Inga kommentarer: