Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 30 juli 2012

Dag ett

Första dagen på jobbet. Överlevde så klart! Blir dock lite segt när det är så få barn. Dock blev jag sysselsatt då inga telefoner eller datorer fungerade i huset. En förälder ringde på min privata telefon och talade om att det inte gick att ringa till förskolan. Tack Fanny! Det var mycket om och men för att få ordning på sakerna. När helpdesk sa att det var fixat så var det tydligen ändå inte fixat, så jag fick ringa igen sen. Nåja, det löste sig till slut.
På förmiddagen hällde regnet ner, men sen på eftermiddagen sken det upp och blev riktigt fint!
Nu har jag nyss ätit middag och väntar på att Anja ska komma på besök. Pratade nyss med Jonathan också som hade haft det "fett nice", det brukar innebära högsta betyg. Han hade fått några fiskar i alla fall och han lät så nöjd och belåten. Kul!
Den nya telefonen har inte kommit än, hoppas den kommer den här veckan, det är inte så kul att lägga ut bilder med en grön fläck i mitten....

2 kommentarer:

Helen sa...

Blev du förvånad att det var något som inte fungerade när DU kom tillbaka till jobbet?! ;)

Catarina sa...

Hahahaha, där sa du nåt. Jag hade FAKTISKT inte tänkt så, men vid närmare eftertanke...nej, jag borde inte ha blivit förvånad....;-)