Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 12 september 2010

Mumsig fisk

Stekte fisken i stekpannan med salt och citronpeppar. Pressade potatis till och gjorde en gräddfilssås med hackad gräslök till. Jösses vad Thea och Edvin åt!!! De åt och åt och tyckte att det var supergott!!! Och det tyckte jag med faktiskt! Storfiskar´n själv var dock inte så förtjust.

Nu i kväll har jag varit och tränat! Det gick betydligt bättre än förra gången, även om det var skitjobbigt. Tur att det inte kändes som sist ändå, för då skulle jag nog tappa motivationen. På tisdag ska jag gå på "dans-passet" igen, det gillade jag! Risken finns dock att jag har en hiskelig träningsvärk då efter i kväll.
Nu ska jag snart gå och lägga mig. En ny vecka väntar.

Inga kommentarer: