Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 5 september 2010

Besök igen...

Idag har jag haft besök av en nässelfjäril inomhus igen! Detta blir skummare och skummare och hade jag inte vetat bättre om hur fjärilar uppkommer så har jag trott att fjärilar "bygger bon" och att det finns ett jätte-fjärils-bo i vårt hus. Nu har det gått så långt att jag har googlat på "betydelsen" av fjärilar och speciellt om de besöker en ofta. Hittade massor av intressant information som har med "andlighet" att göra. Mysko mysko, men väldigt, väldigt spännande!

2 kommentarer:

Anja sa...

Mm...mysko mysko!

Christina sa...

Någon vill ha din uppmärksamhet...