Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 11 augusti 2010

Tandfén får jobba hårt!

Igår kväll satt Thea i fåtöljen och åt på en isglass, och rätt som det var så hade hon sin andra tand i handen! Hon såg själv jätteförvånad ut, hade nog inte räknat med att tappa den redan... men gissa en som blev lycklig?? Tänk att det kan vara så roligt att tappa tänder. "Nu kan ni kalla mig för glugg-Stina hela tiden", sa hon till mig....;-)
Lite krångligt att borsta tänderna....och borsta gluggen!
Nu är det tidiga morgon, jag ska snart gå till jobbet. Glugg-Stina sover sött, men jag har kontrollerat att tandfén har gjort sitt jobb! ;-)

Inga kommentarer: