Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 13 november 2009

Ögoninflammation....suck....

Thea har haft ögoninflammation ett par dagar, och eftersom hon är jättekletig i ögonen så kan vi inte åka till Sandviken...=( Känns riktigt surt måste jag säga. Vi har ju inte direkt haft lätt att hitta en helg då alla kan... Nu har vi planerat in en ny helg- I MARS!!! Så långt fram hittade vi EN helg som passade. Trist som bara den, hade verkligen sett fram emot denna helg såå mycket. Nåja. Min kära syster tyckte att vi kunde komma till dom i stället. Det är lättare att hålla smittan borta som vuxen, de har ju inga småbarn.... Så vi åker till Sveg om ett par timmar i stället. Det känns jättekul det med, roligt att det blev nåt bra av helgen i alla fall! Madde hade lovat en kompis att komma dit o se Idol och sen gå ut, så jag hänger väl på när jag kommer dit. Blir säkert jättekul. Har lite att göra innan det är dags att åka...packa det sista, fixa nåt som vi kan äta innan vi far, så jag hinner inte skriva så mycket mer. Ha en trevlig helg alla som läser! Det tänker jag ha.

Inga kommentarer: