Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 25 februari 2010

Snart är det helg igen!

Ser fram emot denna helg! Är bortbjudna på middag på lördag kväll, och det ska bli trevligt!!!! Längtar till dess, det är så sällan vi gör nåt alls på helgerna och det känns jätteroligt att vi nu ska göra nåt trevligt och umgås! Igår kväll var jag också bortbjuden, till Monica som är med i FramFör. Hon bjöd mig, Åsa och Helena på trerätters middag och vin....=) Vi hade en väldigt trevlig kväll med glada skratt och surr. Halv elva kände jag mig tvungen att ge upp eftersom jag skulle upp o jobba i morse, så då kom Patric o hämtade mig. Sen var jag såklart inte trött när jag kom hem utan låg och läste en lång stund så klockan var nog nästan tolv när jag släckte lampan. Har varit ovanligt pigg denna vinter, och det är faktiskt helt sant! Jag som normala vintrar kan lägga mig mellan åtta och nio (Jag skämtar inte), har i år varit uppe till ca elva på kvällarna!!!! Jag undrar om det beror på snön, att det har varit ljusare än vanligt... Jag vet inte men jag inbillar mig att jag blir väldigt påverkad av ljus och mörker. Men det känns bra att jag varit så pass pigg, det är inte kul när man är en död sill. Stängde på jobbet idag, det är så segt så det är inte klokt, men nu är det gjort för ett tag. Stänger två gånger var fjärde vecka. Är faktiskt mycket nöjd med mitt schema! När jag kom hem idag var maten färdig, åh vad sånt gör mycket för mitt humör. Om jag känner mig halvtrött o less när jag slutar så blir jag genast så mycket gladare om maten är klar när jag kommer hem så jag slipper börja med det direkt. Patric hade gjort pasta och världens godaste köttfärssås. Mums! Så nu känner jag mig mätt, nöjd och glad!

Inga kommentarer: