Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 12 februari 2010

Nostalgi

Oj vad nostalgisk man blir av gammal musik. Suttit på youtube och spanat in gamla låtar som man gillade i tonåren.... Börjar ju nästan gråta.... Finns sååå många bra låtar som kom då. Jag lyssnade väldigt mycket på Bon Jovi en period och de låtarna är ju fortfarande superbra när man lyssnar på dom... Är hemma med Thea för fjärde dagen, men nu är hon betydligt bättre, så jag hoppas vi tar oss ner på stan för att titta på City Jam i morgon, det står på barnens önskelista. Solen skiner ute idag, men jag tror att det är ganska kallt... Eldar här inne så det ska vara varmt och skönt. I kväll är det väl en vanlig fredagskväll antar jag... Let´s dance och mys i soffan... Jag som hade bestämt att jag inte skulle se Let´s dance denna period, men lik förbaskat fastnar man där. Ser dock sällan vem som åker ut, det får jag läsa dagen efter. Min största ICKE-favorit åkte ut förra gången i alla fall, jag har såå svårt för Rabih som gör nåt fult med sin tunga hela tiden när han pratar. Skönt att han inte är kvar. Idag blir det ugnsstekt fläskfilé och hemmagjorda klyftpotatisar o nån sås till middag. Minns inte när vi gjorde klyftisar sist, ett tag blev familjen lite less på det, men nu var det så länge sen så jag är övertygad om att det kommer att smaka gott! Blir inget långt skrivande idag känner jag... Ha en skön helg!

1 kommentar:

Anja sa...

Vad jobbigt det låter med vikten...hoppas du hittar motivationen så du får må bra. Det börjar ju bli riktigt fint ute nu..och våren närmar sig..då kanske du hittar den :). Själv har jag också svårt att ta mig i kragen inför vissa saker/uppoffringar...måste nog göra det snart.
Ha det gott!