Om mig

VÀlkommen till min alldeles egna sida! HÀr skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland hÀnder det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag kÀnner för, och du vÀljer om du vill lÀsa.

tisdag 30 maj 2017

Beordrad att knipa kĂ€ft!😉

Idag blev det besök pÄ vÄrdcentralen. Inget bakteriellt sÄ penicillin hjÀlper inte. DÀremot tyckte hon att eftersom jag blir hes hela tiden sÄ mÄste jag vila rösten. Vara tyst helt enkelt! Det har vÀl satt sig pÄ stÀmbanden och jag hinner inte ÄterhÀmta mig ordentligt mellan gÄngerna och sÄ tar det om och om och om....sÄ jag blev helt enkelt hemskickad med order om att hÄlla tyst i en hel vecka! Intressant att se hur det kommer att gÄ. Men jaja. Jag har inget att vÀlja pÄ.
SĂ„ för guds skull- Prata inte med mig!😜
(Men jĂ€klar vad jag ska babbla nĂ€sta onsdag nĂ€r det Ă€r fritt fram igen!😆)

Inga kommentarer: