Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 23 augusti 2016

Händelserika dagar!

Här är det fullt upp! I helgen hände mycket roligt. Fredag kväll var jag o Lottis ner på stan och tittade på folk, det var cruising i stan så det var en del människor ute. Lördag åkte jag till Birsta och träffade Veronica från Hudik, alltid lika roligt! På kvällen var det tjejfest hos Anneli med fantastiskt god mat och sedan utgång på logen där det var "Augustiyran". Söndag åkte jag ner och hälsade på Gunilla i Sundsvall. Igår var det måndag igen och då hade jag sån tur att Fadi bjöd mig, Gunilla o Masin på spontanmiddag efter jobbet, det kallar jag vardagslyx sådär på en måndag! Och idag ska jag på tjejmiddag hos Lottis! I morgon jobbar jag i Ö-vik, det ska bli spännande för det är första gången jag åker med dit. Vi ska träffa arbetsförmedlingen inför en kursstart bland annat. Kul! I morgon startar även skolan för mina egna "små" barn. Konstigt att Jonta börjar sitt sista år på gymnasiet, Edvin i åttan och Thea i femman...
Och på fredag åker jag till Stockholm med mamma! Ibland händer det en massa saker, och ibland ingenting...
Just nu händer det en massa roliga saker!
:-D

4 kommentarer:

Christina sa...

Vad härligt det låter! Ser fram emot vår mamma/dotter helg!!!

Catarina sa...

Det gör jag med, ska bli SÅÅ kul!!!😚

Fangoria sa...

Oj verkligen fullt upp med roligheter! =)

Catarina sa...

Ja ibland så.... Men hux flux är det väl tråkig november o jag sitter här o inte tar mig för någonting alls!;-)