Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 21 april 2016

Tuttbussen, jobbet och majblommor

Japp, nu är man väl medlem i 40-årsklubben då mammografin är avklarad...? Oj vad de små stackrarna blev ihoppressade som två pannkakor i den där maskinen... Men nu är det gjort och jag är glad och tacksam att bo i Sverige och få göra denna undersökning. Det är ju så viktigt!
På jobbet har det varit så mycket skratt så man kan tro att det var fredag idag, men nej... Bara en vanlig dag på FU, där är det skratt o flams 5 dagar i veckan, jag kan inte nog ofta säga hur glad jag är över min arbetsplats. Fortfarande- fast jag varit där ett år nu, tänker jag varje dag på hur glad och tacksam jag är över att allt blev så bra till slut. 
Och bilen går bra och jag ska snart ut och resa. ;-) Det mesta i livet känns bara så bra just nu- sånt man knappt törs säga högt! Tacksam är ordet...
Dagens negativa är att Edvin varit hemma med feber idag och att det har varit lite stökigt på Theas skola som krävt lite mailande och telefonsamtal...:-/
Thea säljer för övrigt majblommor och har sålt för över 1000 kronor. DET tycker jag är imponerande! Nu ska jag hämta Jonta, han har jobbat kväll på Ipsos.



1 kommentar:

Blogger sa...

Get daily suggestions and guides for earning THOUSANDS OF DOLLARS per day FROM HOME for FREE.
CLICK HERE TO DISCOVER