Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 28 maj 2015

TIO KILO! :-D

Jag är fortfarande inte pigg. Inte alls. I natt hade jag fortfarande feber men är hittills idag feberfri. Men yr, vimmelkantig och en huvudvärk som inte är att leka med. Blev många sjukdagar det här...:-( MEN... Jag är såå glad ändå!!! Jag har passerat det magiska strecket på vågen! - 10,2 kg!!!!
Wihoooooo!!!! TIO kg är stort och speciellt! Känner mig såå nöjd och såå stolt...Nu vill jag bara bli frisk så jag kommer tillbaka på banan! Så typiskt att det skulle bli så här nu när jag hade sånt flyt.
Bli frisk, bli frisk, bli frisk... 
Heja mig! 
Vit som ett lakan, fett hår, påsar under ögonen, (luktar säkert skunk också efter ett par dagar i sängen...;-/) Jag har känt mig snyggare och fräschare kan jag lova!!! ;-) Ryck upp mig nudå!!! Stackars folk som är sjuka länge- med tanke på hur less jag är efter bara ett par dygn!
Men som sagt....Nu är jag glad över fläsket som försvunnit- Tänk positivt! Hälsningar från blekansiktet på kudden.


4 kommentarer:

Christina sa...

Duktiga duktiga duuuu!!!!!!!Du är snart på gång igen. Men se till att du är riktigt frisk först. Kramisar!

Cattis sa...

Tack kära mor! :-)

Anneli sa...

Så jäkla duktig! Hejja dej!! :)

Cattis sa...

Tack fina du! <3