Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 24 juli 2014

Ett historiskt ögonblick...

Ytterligare en het dag på Smitingen! Det hade tydligen varit värmerekord i landet just i Härnösand idag! Och gissa vad!!! JAG BADADE!!! Har bott här i 20 år och det var första gången jag badade! Är en extrem badkruka. Men det var varmt! 22 grader i havet är inte fy skam! Barnen var i chock: "Mamma badar! Det är första gången vi ser det!" Ann och Lottis var också i chock! De har heller aldrig sett mig bada! Och det var skönt. Frös inte ens efteråt!
På kvällen hade vi grillkväll hos Ann o Mats. Kul när ALLA barnen är med. 
En härlig dag!

Inga kommentarer: