Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 15 december 2013

När tredje ljuset brinner...

Vad fort helgerna går! Idag är det söndag och tredje advent. Madde har åkt hem till Sveg och vi har som alltid haft en trevlig helg. I fredags innan hon kom var jag ju först på Luciafirande på skolan och det var lika fint som vanligt och Thea var så modig! Hon och Melanie sjöng först av alla och det gick så bra! Madde kom strax efter 18 och då åt vi middag. Alla ser helt kokko ut på kortet, går inte att få en normal vild utan grimaser på mina barn! :-)
Igår gick vi på stan, Madde skulle handla julklappar. Konstigt och tråkigt slaskväder har det varit hela helgen, man kan inte tro att det är jul snart! Fick en fin inflyttningspresent av Madde, ett hjärta för värmeljus med utbytbara texter. 
Idag har vi varit på Jysk, KappAhl och lite annat. I morgon är det måndag och sista veckan före jul! 



5 kommentarer:

Fangoria sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Fangoria sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Fangoria sa...

Ja de var verkligen jätteduktiga och sjöng så fint, för så mycket folk!

Fangoria sa...

Blev nåt fel med kommenteringen, så det blev triss i samma kommentar ;)

Cattis sa...

Ja de är helt fantastiska på Geresta att organisera Luciafirandet, der är otroligt fint och känns proffsigt!