Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 12 november 2013

Hurtbulletisdag!

Idag fick Thea vara på ridskolan utan mig som publik. Skjutsade och hämtade henne och passade själv på att åka och träna under tiden! Hann precis. Det är ju ett bra tillfälle att träna själv på, även om jag så klart kommer stanna och titta på henne ibland. Hur som helst känns det bra att jag tagit mig i kragen igen. 
Igår fick jag veta att en av mina närmsta vänner hade fått en stroke i helgen och ligger på sjukhus, lika gammal som mig! Så himla otäckt! Hon mår som tur är efter omständigheterna bra, men ändå! Sånt man tror bara händer på film! Jag kände mig skakis hela dagen efter det beskedet! 
Nu blir det slappa resten av kvällen.

2 kommentarer:

Fangoria sa...

Åh fy vad otäckt, vilken tur att det gick "bra" ändå!!

Cattis sa...

Usch ja verkligen jättehemskt! :-(