Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 1 februari 2011

Sprudlande

Känner mig  bara så där otroligt glad! Vissa dagar är man gladare än andra. Tidigare idag kände jag mig lite så där lätt-retlig, men på eftermiddagen har det vänt åt andra hållet! Ann har varit  här o druckit kaffe och det är alltid lika trevligt att sitta o prata med henne. Sen har jag chattat med Anja och hon kommer på besök på torsdag. Kul att träffa goa vänner! Och sen på fredag kommer ju bästa systrarna... Vilken rolig vecka! Ska försöka hinna med lite promenader också. Det värsta är att jag har fått nåt knas med en fot. Är alldeles öm under o på sidan i den högra foten, och när jag har suttit en stund o reser mig kan jag knappt gå på den! Vet inte om jag överansträngt mig när jag gått eller vad det är... men jag hoppas att det går över snart, nu när jag är på gång! Känner mig fylld av energi, för första gången på länge, länge! Trivs så bra med livet just nu! Hoppas det fortsätter så!

Inga kommentarer: