Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 23 oktober 2010

Rygg bortbytes

...mot en starkare, fräschare, mindre ond. Allvarligt talat så tror jag nästan att jag ska dö. Ok, lite överdrift, men om det inte är det minsta lilla bättre till på måndag så ringer jag Ryggkliniken direkt på morgonen. Kan då inte gå och jobba i det här tillståndet. Vet inte om jag ska sitta, ligga, stå eller gå... det gör bara så jäklans ont! Skitrygg!

Idag kom Patric hit med alla trådbackar med kvarvarande kläder, gardiner o dukar, så nu är de inställda i klädkammaren och ska bli min "garderob". Blir nog ganska bra tror jag. Han har även kört hit ljuskronan som hängde i uterummet, taklampan till matbordet, Jonatahans dator o lite annat som var kvar. Han har fått bära alltihopa själv dessutom eftersom jag är invalido idag, ännu mer än vanligt. Han kommer hit lite senare igen och ska hjälpa mig att montera ihop tv-bänken.

Åt pasta pesto till middag, mums så gott det var!
Ha en skön lördagskväll!

Inga kommentarer: