Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 7 januari 2010

SVINIGT JÄVLA KALLT

Jag vet, man får inte svära, och jag brukar inte göra det när jag skriver, men nu är det FANIMEJ tillåtet. FY FAN vad jag hatar kyla!!!! I morse när jag vaknade var det minus 27 grader ute. Hur kul är det??? Man kan inte gå ut ju. Fick skjuts av Patric till tandläkaren och sen gick jag därifrån till jobbet. Näsborrarna frös fast så jag fick nästan bända isär dem för att kunna andas, nä fy farao. Hatar verkligen detta. Började jobba efter ledigheten i måndags. Känns motigt efter en lång ledighet, men man kommer väl snart in i vardagen igen. Madde o Mathias var här i nyår. Vi hade som alltid jättekul (se bilder på tidigare inlägg). Spelade spel, åt och drack gott. En riktigt rolig nyårsafton var det, förutom att det kom en halv meter snö bara under nyårsnatten. Usch. På lördagen for Madde o jag ner till Birsta. Handlade lite smått o gott. På kvällen var vi på bio och såg Luftslottet som sprängdes, den var jättebra. Synd att det inte finns nån fortsättning. Det var sista delen. Thea är fortfarande ledig med Patric som börjar jobba igen på måndag. Skönt för dom att slippa gå ut i denna helvetes kyla. Skolorna började idag, men grabbarna är hos Erik så jag har inte hört hur det har gått. Nu ska jag snart börja med nån mat, ska sätta mig framför kamin en stund först och värma mig.

Inga kommentarer: